Лють Дракули (третя редакція). Огляд настільної гри

Сьогодні розповімо вам про третє виданні настільної гри Лють Дракули. Зловісні плани відомого графа вампіра ось-ось втіляться в життя, і тільки вам під силу його зупинити. Гра може похвалитися великою кількістю карт і жетонів, а також 5 фігурками ігрових персонажів.

При підготовці до партії розмістіть на поле жетони впливу і часу, розділіть колоди на стопки по символам на сорочці і перетасуйте їх. Окремо відкладіть бойові карти, а картою в стосі локацій Дракули розкладіть за алфавітом. Зіграти можуть від 2 до 5 гравців. Один візьме на себе роль Дракули, а решта поділять між собою мисливців. Гравці розміщують мисливців на поле відповідно до вказівки в правилах або на свій розсуд, після чого Дракула вибирає, де він почне гру. На старті гри він отримує 5 випадкових карт зіткнення.

У цій грі Дракула діє і переміщається приховано. Він просто вибирає картку з назвою міста, в якому хоче почати гру, і має в своєму розпорядженні її на першому розподіл свого сліду. Партія в Лють Дракули складається з серії раундів, кожен з яких уособлює одні ігрові добу. Днем кожен мисливець виконує по одному дії, потім вночі ще по одному, після чого ходить Дракула. Тільки днем ​​мисливець може пересуватися. Він або йде пішки по одній червоній дорозі між двома містами, або використовує квиток на поїзд, щоб проїхати по залізниці на стільки кроків, скільки вказано на квитку. Нарешті, мисливець в порту може вийти в море. На наступний день він зможе або зійти на берег в будь-якому порту цього ж моря, або переплисти в сусідні. Як дії в місті мисливець може спорядитися. Перебуваючи у великому місті, він отримує верхню карту зі стосу предметів.

У маленьких містах предмети отримати не можна, але потім, незалежно від розміру міста, гравець тягне карту події. Якщо зараз день, він отримує верхню карту з колоди. Якщо ж зараз ніч, карта береться знизу колоди, і, якщо це виявиться карта Дракули, вампір отримає її на руку і зможе застосувати згодом. Кількість карт предметів і подій на руках гравців обмежена. Це зазначено на планшетах їх персонажів. Витратити дії також можна на лікування однієї рани, отримання залізничного квитка, обмін предметами або квитками.

І, нарешті, дія можна витратити на обшук, якщо в цій локації лежить закрита карта зіткнення. Як тільки все мисливці походять і вдень і вночі, ходить Дракула. Він переміщається по дорозі в один із сусідніх міст. Спершу все його карти спадщини зсуваються вправо, а потім він кладе нову, позначаючи свою поточну локацію. Туди він також кладе одну з карт зіткнення з руки, а потім знову добирає до 5. Якщо до сих пір не відкрита карта зіткнення йде зі сліду при новому русі Дракули, він активує її, застосовуючи ефект активації. Дракула також, як мисливці може вийти в море, але за це він заплатить 2 здоров'я, і ​​ще по 1 при кожному пересуванні з однієї морської зони в іншу. Сорочки морських карт відрізняються за кольором, так що мисливці дізнаються, що Дракула подорожує морем. Але, не дивлячись на те, що вампір переміщається приховано, мисливці можуть його вистежити.

Якщо будь-який з них виявиться в місті, карта якого лежить на сліді Дракули, той відкриває її. Після цього вампір може за бажанням застосувати ефект карти зіткнення, як правило, шкодить мисливцям. Якщо ж мисливці виявляться в місті, в якому Дракула знаходиться зараз, на найближчому світанку або заході відбудеться бій. У поєдинку Дракула використовує карти з особливою колоди. Мисливці 3 базові бойові карти і все спорядження, що їм вдалося добути. У кожному раунді бою противники викладають по одній карті в закриту, а потім відкривають їх і порівнюють символи. Якщо на карті мисливця є той же символ, що і на карті Дракули, її ефект скасовується, мисливець застосовує текст на своїй. Якщо символи не збігаються, ефект карти Дракули розігрується першим. Бій триває або 6 раундів, або до поразки або втечі однієї зі сторін.

Загиблий сищик втрачає всі свої речі і карти подій, а на наступному світанку виявиться в найближчій лікарні. Дракула за це отримує два очки впливу плюс ще одне за кожен жетон безвиході. Один такий жетон з'являється на полі кожну ігрову тиждень, а починаючи з 4-ї Дракула почне отримувати переможні очки кожен раунд. Завдання мисливців - перемогти вампіра, позбавивши його 15 одиниць здоров'я. У цьому їм мають допомогти особливі здібності кожного з них. А якщо гра здасться вам занадто легкою, ви можете додати Дракулу особливі здібності і інші посилення. 3-е видання Люті Дракули повністю позбулося кубиків і пропонує гравцям справжній мисливський виклик. Але чи не стануть самі мисливці жертвами кривавого графа?

Comments (0)

Ще немає жодного коментаря

Залиште свій коментар